Herkese selamlar,
Bebegim 5 aylık ve mama ile besleniyoruz. Beslenme aralıgının 3-4 saate cıkması gerekirken malesef bizim hala 2 saati zor buluyor. Uzatmaya calıstıgımızda cok ağlıyor sakinleşmesi yine mama ile mümkün oluyor. Doktor kg olarakta biraz önde gittigini ve problem oldugunu belirtiyor. Var mı bu gibi sorun yaşayan ve çözebilen?