SemaaAcc canım ben 7 tane küçük kavanoz almıştım hepsini bir mayalıyordum sütü kaynat iyice bir güzel sonradan onu kavanozlara böl canım küçük parmağını içine batır eger içinde 7 kadar durdura biliyorsan kıvamı iyi sıcaklığın denektir mayalayacağın yoğurdu bir güzel çatalla çırp sonradan o yoğurdun içine azcık süt ekle aynı ısıya gelecek şekilde 2 yemek kaşığı felan koy göz kararı ayarla yoğurt mayalarını sonra üstüne süzgeç kapat üstüne de ince birşey ört 4,5 saat hiç elleme yerinden alma sonra dolaba koy canım bir gün beklet sonradan günlük bir tane olacak şekilde verirsin ben öyle yapıyorum halende yani iyi oluyor öğle ekşime felan da olmuyor kapakları açılıp kapanmadıgındann sürekli canım 😉🤗biraz uzun olmuş sanırım