Yagmurr_1 Kızlar aranızda redmi not 9 kullananlar var mı ? Memnun musunuz yarın alıcağım da 🙂 Nasıl bir telefon. 🧡
Bayezidin_annesi Yagmurr_1 alacaksan ya prosunu al yada poco x3 pro al bende poco x3 proyla degistiricem note serisinden se poco oneriyo xiaomi de çalışan arkadaşım
Buketkucuk Yagmurr_1 ben note 9 pro kullanıyorum gayet memnunum, herkes fotoğraflarımı neyle çektiğimi falan soruyor. Kullanalı 1 seneyi geçti sayılır bir sıkıntı yaşamadım. Sadece android olduğu için Instagram storyler bazen kötü ve kalitesiz çıkıyor o kadar😂
Yagmurr_1 Bayezidin_annesi çok teşekkür ederim 🙂 herkez çok güzel telefon diyince merak ettim bakalım alıcağım 🙂
Bayezidin_annesi Yagmurr_1 kamera bakımından evet çok güzeller ama pro tercih et daha iyi poconunda kamerası efsane
Yagmurr_1 Buketkucuk çok teşekkür ediyorum canım bende almayı istiyorum yardımcı olduğun için ayrıca teşekkür ederim 🙂