Arkadaşlar olay şu,bu aşıyı normalde devlet 12. Ayda yapıyordu,ancak Suriyelilerin ülkemize gelmesiyle bu hastalık arttığından dolayı bazı illerde 9. Ay ve 12. Ayda olmak üzere 2 doz yapılıyor.Ben çorlu da oturuyorum doktorum gerek yok 12. Ayda yaptıralım dedi.Büyük şehirlerde 9. Ayda da yapılmasını istiyor doktorlar🌸