Melihaa59 Benim kızım da aynen bu şekildr gece 2 de ağlamaya başlar 4 de 5e doğru uyur ama niye böyle yapıyor hala anlamadım gidiyor koridora koşa koşa orada ağlıyor ben gidene kadar da gelmiyor sonra geliyor uzanıyor yanıma tam bitti diyorum bidaha aynı yere gidiyor mutfak veya koridor bağıra bağıra ağlıyor