pinar5595 Merhaba, benim bebeğim 1 aylık, ilk doğduğunda çocuk doktoru dil bağı olduğunu söyledi ama emmede hiç problem yaşamadık, son kontrolde KBB’ye yönlendirdi o doktorda ilerde konuşma güçlüğü çekmemesi için 3 aylık olduğunda işlem yapabileceğini şuan çok küçük olduğunu söyledi, basit bir operasyon kucağınızda minik bi yatıştırıcı ile ufak bir kesik atacağız dedi.