durubebekkkk ailemin yanına gittiğimde annemle çözdük bu işi. Çünkü acıktığı için değil alışkanlık yaptığı için kalkıp meme istiyordu ve saat başı kalkıyorduk neredeyse. 11 aylıkken falan kestim gece beslenmesini. Hala çok yeniyiz. Aklına hala meme geliyor ama inatla vermiyorum. 1 hafta annem uyudu geceleri oğlumla. Uyandıkça şu verdik yalnız biberonla değil suluk gibi bir şeyle(biberon da alışkanlık yapabiliyormuş) ilk 2 gün çok zordu. O annemle ağladı boğuştu, ben de diğer odada ağladım. Ama gece beslenmesini kesmezsem de bana yazıktı. Çünkü gece o kadar sık kalkıyordum ki gün içinde onunla ilgilenmeye halim olmuyordu gece uyumadığım için. Hala deliksiz uyumuyor ama simdi en azından uyanirsa benim yerime bir başkası da bakabiliyor. Bu da beni biraz dinlendiriyor.
Ayrıca gece uykusunda veriyorum memeyi. Bazen 12 de bazen 1 buçukta. Gece uykusuna ne zaman yapttığına göre değişiyor. Tamamen vermeyince de analık işte insanın içi rahat etmiyor. Ama uyurken verince anlamıyor emdiğini. Karnı doymuş oluyor 🙈