Ace09 Laracagla merhaba son durumunuz nedir ? Bizim de 6 aylık geçen gün Ba ba demeye çalışırken kaydıgını farkettım . Salı günü doktora göturecegım ama içim içimi yiyor umarım görürsünüz mesajımı
Ace09 gamzeciik merhaba doktora götürdünüz mü ? Son durum ne oldu ? Benım kızım 6 aylık Ba ba demeye çalışırken çok kaydıgını farkettim . İçim içimi yiyor
gamzeciik Ace09 doktora gitmedik, hala var kayma. Ama epeyce araştırdım pek bişey çıkmamış böyle durumlarda
nazgrr Merhabalar umarım hala uygulamayı kullanıyorsunuzdur son durumunuz nedir ? Benim oğlumda 11 aylık 2 haftadır ağlarken huysuzlandığında ve bazen esnerken sola dudak kaydırıyor bu aya kadar hiç yoktu ..