kızım bugün tam 1 Aylık oldu ama sarılığı hala atamadık 6 günlükken 1 gün ışın tedavisi gördük düşmüştü ama tekrar yükseldi uzadığı için dün doktorumz anne sütü sarligi teşhisi koydu fitil verdi 3 gün sabah akşam yarim yarim kullan tekrar ölçelim dedi ... bebegm de bi sikinti yok emmesi kilo almasi falan gayet guzel basina gelen var mi nasıl gecirdinz bi zararı olur mu ??