Melikeyigitt 1 aylık bebeğim Var gümde 1 kez kaka yaptı masajlar yaptım doktor damla verdi onları kullandım sıcak suya soktum ama pek işe yaramadı kızlar ne yapabilirim bebeğimin kakasını yapamıyor
Giz3w Melikeyigitt zamanla azalır zaten ilk doğduğu zamanlar fazla yapar.10 güne kadar kaka yapmamasını bile normal sayiyorlar zamanla iki üç gün yapamadigida olur büyüdükçe sorun değil ki
Alpingo Melikeyigitt korkma lütfen düzene giriyor demek ki,önemli olan çiş sayısı,peki baya yapıyor mu yoksa kabız gibi gilan mı
ipegin_annesi Melikeyigitt Sonra dan degisiyor büyüdükce bazen 2 günde bir yapcak normal yani benim ki ilk doğduğunda 10 kez yaptığı olmuştu .
Melikeyigitt Alpingo yaptığı zaman su gibi baya yapıyor kakasını ama yaparken zorlanıyor ağlıyor ondan kabuz zannediyorum
Melikeyigitt TalentedMom doktora gittik yediklerim dokunmuş ona çok çikolata yemişsin dedi doktor 2 damla verdi onları kullanıyoruz
Alpingo Melikeyigitt hayır canım kabız olsa afedersin ama koyun kakası gibi olur,sen masaj yap karnına gazınada iyi gelir yediklerine dikkat et bol kayısı ye
Melikeyigitt Alpingo bilmiyorum işte günde 5-6 kez yaparken birden düştü ya o sayı ondan kabuz zannettim çocuğu çok teşekkür ederim
Melikeyigitt Alpingo beni rahatlattınız çok teşekkür ederim size cocuk çok aglıyo sanırım gaz sancısı işte onu rahatsız ediyor ben yediklerime dikkat edeceğim
Alpingo Melikeyigitt gaz masajları var intenrrtten aç bak canım ben eşimle gece 4 de bile yaptığımızı biliyorum karnı sert m suan? Ayaklarını sıcak tut kuzununn yağlarla msaj yap kiraz çekirdeği yastığı cok iyi geliyor aklında olsn
Melikeyigitt Alpingo hep yapıyorum masaj canım insallah normale döner yardımın iÇin sana çok teşekkür ederim
Alpingo Melikeyigitt ne demek ne yaptım ki..ama şöyle söylim 14 aylıktan sesleniyorum geçiyor bu günler,unutuluyorda ve sonrası daha da güzelleşiyor büyüdükce zorlaşır diyenlere inat çok daha güzelleşiyor emin ol🌸