İyi geceler kızlar. Doğum yapalı yarın 3 ay olacak,dün adet oldum, 1 tl büyüklüğünde geldi iki defa ve peceteyle sildigimde pembe akinti. Onun dışında damla olarak geldi. Bugün olmadı. Açık yazdım kusura bakmayın ama normal mi merak ediyorum, bu arada bebeğimi emziriyorum daha geç olurum sanmistim ama araştırdığım kadarıyla erken olanlar da varmis. Sadece 1 gün sürmesi ve bu kadar az gelmiş olması normal mi ?