ruveydaaa canım seninle aynı kaderi yaşamışız. Önce tek göğsümde süt kesildi sonra meme reddi falan derken emmeyi tamemen bıraktı oğlum. Şu an sadece mama ile besleniyor ve dediğin gibi her ortamda ayyyy keşke emzirseydin demelerine en son sizde varsa alın siz emzirin dedim çünkü artık gerçekten psikolojim bozuldu. Bende isterdim emzirmeyi, yemediğim içmediğim şey kalmadı ama sütüm kesildi maalesef. Sana diyeceğim şu ki, kendini üzme güzelim. Eminim seninde için gidiyor bebeğini emzirmek için ama olmayınca olmuyor. Mamayla büyüyen binlerce bebek var, Rabbim sağlık sıhhat versin bebeklerimize. Sarıl öp bebişini, senin sevgin yeter ona. Karnı nasıl olsa doyar gülüm