Merhaba güzel anneler doğum yapalı 2 ay oldu normal doğum oldu ama 2.haftada dikişin biri açıldı doktor korkma tutar dedi Ama şuan vajina da bi et parçası hissediyorum bu sizce normal mi bunu yaşayan annelerimiz yardımcı olurlarsa sevinirim şimdiden teşekkür ederim🌸