Ylcmelis bence çok erken 1 buçuk yaşımda bıraktırın en azından ☺️Anne sütü gibisi yok biraz daha faydalansın özellikle diş döneminde anne sütü antıbıyotıkle eş değer . Çok aç kalınca yer elbet . Mama da yemiyormuş , anne sütünden yararlanmış olur siz bol bol su için düzenli beslenin oda emdikce sütünüz azalmaz zaten