Arkadaşlar oğlum kendi kendine oynayan saatlerce kitaplarina bakan sessiz sakin bir çocuktu ama özellikle son bir aydır taniyamiyorum çocuğumu gece ¾ e kadar uyumayan kendini sıkarak aglayan bişey istediğinde olmayınca bagirarrak ağlayan huysuz bir çocuk oldu iki üç gündür de ateşi vardı hala var Boğaz enfeksiyonu geciriyormus ilaç kullanıyoruz onunda etkisi yle hiç susmuyor artk ne yapacağımi blmyrum ağlamaktan gozler li şişti artk bende bir kaç ay olduğu ise döndüm acaba bununmu etkisi var haftaya tam 1 yaşında olacak çocuğu böyle olan varmı gecicimi acaba yardım edin lütfen