1.5 aylik oğlum var ara sıra gaz sancısı dışında çok şükür akıllı bebekti.gece den beri durmuyor çok huysuz sadece memede duruyor ve bu beni çok yordu az önce fark ettim orta parmağında trnaginin kenarında azıcık kızarma olmuş acaba ondan mı aciyo canı ne yapayım yalnızım oraya birşey mi süreyim ondan dolayımı yoksa acile mi gdeyim😐😐☹