4 buçuk aylık kızım ek gıdaya başladı doktorum verebilirsin ufak tefek dedi yoğurtla başladık 3 gün
üzüm ve kavun verdim yani günde bir defa öğlenleri mi veriyim yoksa sabah kahvaltıda minicik peynir sonra öğlen çorba yiyosam 2 çay kaşığı kadar akşam da ne yiyosam minicik bişey veriyim mi bu şekilde mi yapıyım yapsam çok mu fazla olur yoksa günde bir kere tek bir şey mi veriyim bilemedim