Merhaba, henüz 2 günlük anneyim, bebeğimi dün kucağıma aldım. O yüzden neye endişelenmemiz gerektiğini pek bilemiyoruz. Bebeğimiz dün ve bugün güzel emdi, hatta emin olmak için bir de mama takviyesi yaptık, gazını çıkardı, kakasını yaptı. Hiç bir problem yok çok şükür. Fakat uyandırmak istediğimizde bazen uyanmıyor. Yani 2 saatte bir emzirmek için uyandırıyorum ama bazen uyanmıyor. Neden olabilir? Uykusu mu var böyle olması normal midir? Mama vermesek açlıktan şekeri düşüyor dicem ama hem süt alıyor hemde mama. Tecrübeli annelerin fikrine ihtiyacımız var.