Kızlar selam, kızıma hamileyken bahçemize gelmeye başlayan ve çok sevip beslediğimiz bebek kedi büyüdü ama bize 2 yıldır asla alışamadı. İnsandan çok korkuyor. Yemeğini asla biz varken yemez. mamaysa bizim gitmemizi bekler, alınacak bir şeyse alıp kaçar. Bu kedi o kadar sık hamile kalıyor ki artık ona bir şey olacak diye korkuyoruz. Ebat olarak da normal kedilerden minik. Sanırım 2 yaşında. Yakalayıp veterinerde kısırlaştırmayı denedim ama yakalamak mümkün değil. Belediyeye haber versem geliyorlar mı? Bebekleri de telef oluyor ona da ayrı üzülüyorum. Kendisi yabani olduğu için bebeklerine de yaklaştırmıyor asla.