Mommyishome 1 aydır aşırı huysuzdu. İştahı tamamen gitmişti. 2 yaş sendromu dedim kendimce.
Geçtiğimiz pazar günü ateslendi. Doktora götürdük , kan tahlili , boğaz kültürü, idrar tahlili yapıldi.
Kanda enflasyon çıktı. İdrarda bakteri cikti.
Gittiğimi doktor ilac yanlisi değildi..2 gün atesi sürünce kendisini iyi hissediyorsa bol bol sivi alsin dedi. İlk defa bi hastalığında ilaç kullanmadik. Sadece calpol verdim bi gece. Digerlerinde hep antibiyotik kullanmıştı