Daha önce post açmıştım kızım kilo almıyor diye. Çocuk Dr gastroenterolojiye göndermişti sonunda sonuçlar çıktı b12 ve tsh çok düşük kan değerleri çok kötü dedi bi haftalık iğne birde şurup verdi. Kan değerlerini yükselte bilecek yiyecek tavsiyeleriniz var mı ?