Merhaba annisler sütüme ek olarak Sma mama veriyorum gaz yapmiyor rahat gaz çıkıyoruz ama kabız yapiyor iki hafta kaka yapamadı çocuğum başka mama önerir misiniz hipp iyi diyorlar ama şimdi alsam acaba mama değişik gelirmi ona içmez diye korkuyorum sma ya alıştı ama oda kabız yapiyor çocuğum ikinmaktan bir hal oldu ya kızlar mama ne kullanıyor sunuz bu arada bebişim bir aylık