Skrsln ilk doğduğunda nörolojik muayenesini yaptırdık eegde çekildi herşey normal bir sorun yok dedi doktor ama o zaman kollarda titreme yoktu varsada biz farketmedik şuan özellikle dikkatimi çekmeye başladı ama muayenesi eegsi hepsi temizdi yinede videosunu çektim doktora bir göstercem gittiğimizde tabi o zamana kadar inşallah geçer