Merhabalar, bebeğim şuan 14 aylık diş dönemindeyiz ve resmen ek gıdayı bıraktı çok fazla memeye düşkünlük oldu, zaten bu aya kadar bile gece uykularımız düzelmedi, çok fazla uyanıyor, 47 kg’a düştüm artık çok halsiz bitkin durumdayım, meme ağzında uyumak istiyor, ısırmaklar vs aşırı derecede can sıkıcı olmaya başladı, bıraktırmak istiyorum sizlerden tavsiye bekliyorum ne yapmalıyım öneriniz var mıdır teşekkürler şimdiden 🙏