Herkese merhaba. 5 buçuk senedir iphone 6s plus kullanıyorum. Çok memnunum, bu zamana kadar bir arıza falan olmadı. Şarj sorunu vardı bataryayı değiştirdim şu an düzeldi. Eski telefon olduğu için her ne kadar iphone da olsa kamerasını beğenmiyorum artık. Yeni çıkan telefonların kameraları çok daha iyi çekiyor. Dolayısıyla değiştirmek istiyorum fakat iphone fiyatları uzaya çıktığı için oppo, samsung falan düşünüyorum. İkinci elci de benim telefona 1750 tl nakit veriyor. Yani üzerine o kadar daha koyarak 3500 tl ye sıfır oppo telefon alabiliyorum. Sizce bu mantıklı mı? Oppo reno 5 lite kullanan var mı? Memnun musunuz? Iphonedan androide geçersem pişman olur muyum acaba? Yorum ve önerilerinize açığım. Şimdiden teşekkür ederim. ☺️