Kızlar oğlum 10 buçuk aylık sürekli ağlar mizmizlanir bu hep böyledi dedim huyu böyle herhalde 3 aylıktan başladı hala ağlayarak uyanır bir gün uyanmadigi gün yok yarım saat geçmiyor ki bağırarak ağlayarak uyanmasın o kadar ağlıyor ki artık korkuyorum ve bu aylardır devam ediyor her doktora götürdüm yok bisey demiyorlar napacam ben uyku yok zaten hadi onu geçtim neden bu kadar sık uyanıyor derdi de ve gündüz de hep uykusu var çünkü gece uykusu alamıyor ve bu yüzden hep mutsuz bir bebek yemek dahi zor yediriyorum altını zor alıyorm Allah sağlık versin uzun ömür versin ama tükendim lütfen öneriniz var mı? Ne gezmeye gidebiliriz ne yemek yiyebiliriz ne tuvalete gidebiliyorum. Ne yapmam lazım?