Kızlar mrh 1 ay 13 günlük bebeğiö var öğle 1 den bu yana uyumadı akşamdan beridir kesintisiz ağlıyor ne yapabilirim sanırım gaz sancısı çekiyor biogaia damla verdim arabayla gezdirdik karnına masaj yaptım çıkarttı ama hala var sanırım 😪 yediklerime o kadar dikkat edipte bugun birşey olmaz ye dediler taze fasulye yemeği yemiştim bugun keşke yemeseydim o mu yaptı acaba