Kızlar daha 8 günlük anneyim. Göğüs ucum var ama bebeğim tam olarak tutamadığı için o emene kadar geri gidiyor uç. Bende slikon göğüs ucu kullanıyorum ve bunu artık aradan çıkartıp direk göğüsümü tutsun istiyorum ama sanırım daha çenesi bunu emmek için yeterli değil çok küçük diye düşünüyorum. Siz ne zaman bu slikon uçdan kurtuldnuz veya nasıl ilerlediniz göğüs ucunu kavramakta zorlanan bebiş anneleri tavsiyelerinize ihtyacım var 🙏🏻