Aydanzeyd Kizlar moskovada yasiyorum bir cok bez denedim memnun kalmadim. Molfix buldum.siparis vericem ama kararsiz kaldm sizlere sormak istedim. Prima aradim o yokmus burada ama molfix var. iyi mi?kotu mu?
mavilimor Aydanzeyd bilemiyorum ben bir paket zor bitirdim. Aşırı kötü koku oluyordu. Örneğin sleepyde ve primanın hiç bir modelinde yaşamadım bu olayı. Birde lastikleri falan hoşuma gitmemişti
Tobby19 Aydanzeyd bez işi kısmet işi😬 hiç bir marka -sleepy hariç -rahatsızlık verdi. Yzunca süredir molfix kullanıyoruz aşırı rahatız. Sizin bebeğinizin hangisiyle uyum sağlayacağı bebişin poposunun rahatlığına kalmış😂
Asoo2305 Molfix kullanıyorum kızıma ilk doğumundan beri memnunum pişik sorunu da yaşamadım sızdırma sorunu da ☺️
lalbg Aydanzeyd prima’da kullandım prima pure’de ama bana artık gereksiz pahalı gibi gelmeye başlamıştı. Molfix aldım ve gayet memnunum. Primadan farklı bi olayını görmedim. Üstelik kızımın bacağında bez izi olmuyo artık.