Deletedmom896 canim ben Biontech degil Sinovac oldum ilk dozda bir şey olmadı ama 2.dozda Coronanun bütün belirtiledinj yaşadım 10 gün boyunca griptim. Test yaptım negatif çıktı bana aşının yan etkisi dediler .Eski postlarinda da var hatta .Simdi çalıştığım kurumda 3.dozu dozu olun diyorlar ama korkuyorum yan etkisinden dolayı. Bende 2 bile zor geçti. Sana da geçmiş olsun .Yani demek istediğim sanırım olabiliyor boyle şeyler. Ama geçiyor.