Kızlar benim 18 aylık bir oğlum var. Sağolsun öyle aşırı zor bebek değildir. Bir uyku düzeni var elbette hastalık atak diş değiştiği oluyor ama genel olarak iyidir düzeni. Yemek konusunda da yormuyor beni ama… Yani bir hareketlilik var akıllara zarar. Derler ya götünde bir avuç kurt mu var diye. Bırakın bir avucu iki üç avuç var heralde. Asla ama asla oturmuyor. Hep oda oda gezecek koltuk koltuk atlayacak. Hep bi aksiyon. Pandemi bebeği evet çok sosyalleşemedik ama nerdeyse yasaklarda bile her gün evin önüne hava almaya çıkardık ama bir çocuk görsün çocuğu belinden tutup kendine çekip yere düşürüp hep bi ısırma derdinde. Geçen düğünümüz vardı iki akraba çocuğunu ısırmış yazık baya da canları yanmış. Eltimde sağolsun genel olarak idare ediyor onda da bar bir çocuk bazen öyle darlıyor ki çocuğu yere bile indiremiyo annesi. Kayınvalidem bir kaç kez ısırarak sevmiş ondan mı gördü naptı bilmiyorum ama napcam onu da bilmiyorum. Hep bi vurayım derdinde hep bi ısırayım derdinde. Kendinden 6 ay büyükleri bile bezdiriyor. Üzülüyorum o zaman da hiç arkadaşı olmayacak kimse yanaşmak istemiyor çocuğa. Yani ne zaman sakince oturup oyuncaklarla oynayacağız. Boyama kitabı gösteriyorum pyun hamuru oynuyoruz max 5 dk sonra hep bi yaramazlık. Yani yapacak elbette ama biraz aşırıya kaçıyor yani fark ediyorum artık. Napayım kızlar tecrübeli anneler bana bir akıl verin ya.