Herkese selam. ❤️❤️ Bebeğim 5 ay 14 günlük. 1.5 aydır neredeyse yerde sürünüyor,bir noktadan diğerine gidiyor. Komando usulü 🥳 sağa sola dönmeye bir kaç tur hatta dönmeye de başlayalı çok oldu. Destekli oturtmak istediğimde öne düşüyor aslında bu ara daha iyi bı 15 20 gün önce çok daha fazla düşüyordu. Yanlarına yastık koydugumda tabiki devrilme veya öne düşme daha az ama yine de tam dik durmuyor. Daha erken mi, sizlerin bebekleri ne durumda. Doktorumuz kucağında oturt daha erken dedi ama ben ufakta olsa başlamak istiyorum. Diğer yapması gereken şeyleri maşallah Barekallah çok güzel yapıyor . Motor becerisi de güzel. Yorumlarınızı bekliyorum. Tüm bebeklerimize sağlıklı uzun yaşam dilerim 🤲🏻🤲🏻🤲🏻❤️🌸****