snybzkrt merhaba kızlar,aranıza yeni katıldım bebeğim daha 4 günlük,eşim haftaya sünnet ettirelim diyor ben onu tutarken bile daha kıyamıyorum😞çok korkuyorum okudum yaptıran herkes memnun ama yine de içim rahat etmiyor
Deletedmom115 snybzkrt Yapan çok var aslında erken yaptırmak iyi ama bu kadar erken yaptırmaya ben cesaret edemezdim yine de sizin kararınız tabii
Ebruferit snybzkrt benim oğlum 2 aylık 1 at sonra memlekete gideceğim orda yaptircam suan pismanim keşke ilk 10 Günlükken yaptirsaydim eli ayağı kipirdmiyordu şimdi durmuyor maşallah nasıl olacak bilmem yaptır canım
pamuksekerim snybzkrt bizde 6günlüğüz bende 40 ı çıkınca sünnet ettirmeyi düşünüyorum küçükken olması daha sağlıklı 👍 bi ay sonra kontrolümüz var bunu da sorcam doktora 👼🏻
[silindi] snybzkrt ne kadar erken o kadar iyi ben oğlumu 2 hafta önce 8 aylıkken yaptırdım farkında olduğu için çok korktu
snybzkrt şimdi hastaneden geldik tam bu konuyu internetten araştırırken bir de bir haber gördüm sakarya da iki aylık bebek sünnet olurken ölmüş,genel anesteziyi kaldıramamış tam da bunu gördüm içim parçalandı😢😢😢
pamuksekerim snybzkrt yaaa genel anestezi neden verdiler ki 😢 ben tıp merkezinde çalıştım bi süre ve sünnetlere de girdim doktorla beraber sadece lokal anestezik krem sürüyodum 10-15 dk sonra doktor hemen sünnete başlıyordu yarım saat içinde bitiyordu 🥺
snybzkrt Ebruferit eşim yaptıralım diyor annem bir yandan siz cahil misiniz bu kadar bebek sünnet ettirilir mi diye yüzümüze tükürdü ay hastaneden eve gelene kadar ağladım😢
snybzkrt pamuksekerim bizim bugün ilk kontolümüz vardı doktor bize kendisi sordu sünnet ettirecek misiniz diye isterseniz şimdi bile yapabilirsiniz dedi
MelikeeA snybzkrt bence kesinlikle yaptırın canım ben 54 günlükkken yaptırdım çok memnunum. Bizde çok korkmuştuk ama hiç öyle olmuyor korkma. 2 güne iyileşiyor ve bebeğin hiç bişey hissetmiyor zaten acı falan
mavisinannesi17 snybzkrt benimki 1,5 aylık 1 aylık olmadan yaptırdım iyikide yaptırmışım diyorum şimdi çok çabuk iyileşti ilk gün çişini yaparken zorlanıyor acıyor diye ağlıyor ama geçiyor canım bence yaptır sende çok iyi oluyor gerçekten.
Kubuu snybzkrt canım ben doğduktan bir gün sonra yaptırdım anestezi vermiyorlar yenidoğana sadece o bölgeye bir krem sürüp uyuşturuyorlar yarım saate bitiyor hiç bişey yokmuş gibi bezledik 5 6 günde iyileşti hiç bi sıkıntıda yaşamadık çok şükür
edizinannesi snybzkrt kesinlikle yaptırın çok hareketlenmeden çok acı da hissetmiyorlar bakımı da kolay ben Oğlumu doğumdan bir sonraki günü yaptırdım 5 günde tamamen iyileşmişti.
behrem snybzkrt 3 günlüktü biz yaptırdığımızda, hiçbir şey hissetmiyor ki neden kıyamayasınız? canı acımayacak, bir şey hatırlamayacak. büyüyünce her şeyi bilirken, acıyı hissederken yapılması daha kötü bence