Kızlar bnm iki düşüğüm oldu biri 6 haftalıkken kalbi durdu ikincisi boş gebelik oldu arastirma sonucu kan pıhtılaşmasi olduğu içinmis. Şimdi 8 aylık oğlum var çok şükür Rabbime. Oğlumu 9 ay iğne vurulma sonucu kucağıma aldım . Tekrardan hamile olursam yine iğne mi vurulmam gerekiyo acaba ? Bu durumu yaşayanlar beni aydınlatır mi lutfen ? Şu an düşünmüyorum ikinci bebek ama ilerde düşüneceğim için merak ettim .