EmirAsaf44 artık sarılık riskiniz
yok, kilo alımı bu ayına kadar iyiyse gözlem yapabileceğiniz bir durumdasınız demektir. 3-5 gün boyunca kaka çiş bezi takibini yaparsanız anlayabilirsinzi durumu. Bir de o bahsettiğiniz yaş aralığı bebeklerde biraz çılgın bi aralık. Gazlanma etraftan ufaktan haberi olduğu için huysuzlanma dönemi. Bunların da etkisi olabilir. Mama elbette verebilirsiniz ama sütünüz var ise güçlü ve inançlı bir psikolojiyle emzirmeye odaklanmanız bence daha güzel olur❤️