Anne888 çok normal uyuması daha iyi daha toplu olur kilo alır bebbegim 5 aylık sadece yarimsaat 1saat uyanık kalabiliyor hemen başlıyor ağlamaya uyku için artk 2 bebek olduğu için anlıyorum uyku için ağladığını elinden. Geldiğince sürekli uyut 6.ayindan sonra uyanma saatleri uzayacak .