Elifsmotherr ben bebeğimi kucakta uyuttuğum için özellikle sol göğsümde baskı olduğundan sık sık yaşadım ilk oğlumda da şimdi de. Önceden antibiyotik ile destekleyerek sık sık mendil ısıtarak geçiriyordum ama son zamanlarda şiş olan memeyi sık sık emzirip sürekli sıcak mendil koyarak geçiriyorum ilaç kullanmıyorum zaten ilaç da kullansan doktor sık sık emzirmeyi ya da sağmayı öneriyor. Sıkıntı yapma mendili mikrodalga ya da ütüyle ısıtıp şiş göğsüne koy ve sık sık emzir. Allah şifa versin.