Elifsmotherr Kızlar sağ göğsümün üst tarafında bir şişlik var ve sızım sızım sızlıyor. İlk defa başıma geliyor. Burda görüyordum mastit diyorlardı sanırım. Başına gelen anneler neler yaptılar lütfen yardımcı olur musunuz?
HafsaLina Elifsmotherr Elifsmotherr mastit değil canım seninki sut spazmı yani sut birikmesi sağ göğsünü sıcak su ile duş al ve sıcak su torbası tut bnde sürekli oluyo bebegim emmedigi zamn
HafsaLina Elifsmotherr mastitte ateş olur sıtma tutar ve gogsunde kızarıklık olur elleyemessin bile gogsunu
Pandamm Elifsmotherr Bende sol göğsümde yaşadım yüksek ateşle acile gittim zeytin kadar sertlik vardı doktor mastik değil bol bol sağ dedi 1 hafta sonra yumurta büyüklüğüne ve dayanılmaz acıya dönüştü meme bölümüne gittim apse var dedi antibiyotik kullanıyorum şuan ve sertlik yumuşadi
Pandamm Elifsmotherr ve o bölgem kızarıkti acıyordu ihmal etme canım genel cerrahı meme bölümüne gözük bı derim
Elifsmotherr e1if Taş gibi olmuş cnm farklı bir şekil almış göğsüm 2 gündür halsizdim üşüme titreme vardı. Bugün göğsüm şişti onunla mi alakalı acaba
Yamac18 Elifsmotherr sıcak havlu koyup hemen ardından emziriyorum bende işe yarıyor hatta dün yine oldu bi gün boyunca ağrıdı akşam geçti
Sofita Elifsmotherr sağarak ya da emzirerek canınız yansa bile bir şekilde sütü boşaltmanız gerek çok ağrı yapar kızarır ve o bölge ateşlidir. Duşa girip masaj yapın tarar şekilde .sıcağa yakın su ile sıcak su torbası ya da sıcak havlu iyi gelir.
FHKK Elifsmotherr Sıcak duşa gir hemen kalın dişli tarak ile yukarıdan aşağıya saç tarar gibi tara canım. Duşta masajda yap çok iyi geliyor kesinlikle.
Elifsmotherr FHKK Aynısını yaptım m emziriyorum ama solu tutmuyor. Uyutunca sağacağım inşallah iyi gelir 🥺
ipekmom Elifsmotherr süt birikmesi olmuştur canım. Dün bende de oldu. Sıcak duş sıcak su torbası yap. Duşta masaj yap mutlaka. Sağ ve zor olsa da emzir. Emzirmeyi ters yap çok iyi geliyor. Yani sağ meme ise bebeğin ayağı sağında kalacak şekilde emzir. Ben iki defa oldum ikisinde de çok etkili oldu. Geçmiş olsun