Ya sizde yaşıyormusunuz bilmiyorum normalde prima kullanırım hep annemlerdeydim ve acil bez almam gerekiyordu sleepy külot bez aldım 5 numara ne zaman kullansam hep kakası taşıyor kenarlardan , nefret ettim bezden bitirmek için mecburen kullanıyorum. Oğlum 20 aylık bu arada .