Sadelimakarna PaZar günü acil spinal sezaryan oldum. Bugün kontrolüm vardı ve kan pıhtılaşmış doktor baya temizlediğini söyledi iltihap ve açılma yapabilir de dedi. Başına gelen var mı? Nasıl bir süreçti ve nasıl atlattınız ?