Bebeğim 9 aylık olacak ve yatakta ayağa kalkmayı öğrendi. Kendi kendine uyuyan çocuk şimdi kesinlikle uyumak istemiyor. Ben yatırıyorum o kalkıyor, ben yatırıyorum o kalkıyor. Oyuna döktü işi iyice. Bir süre sonra da ağlama krizi başlıyor. Siz o dönemi nasıl atlattınız?