Selam kızlar 1 ay önce normal doğum yaptım , doğumdan 10 gün sonra dikiş acılarım geçmişti şuan 1 ay oldu sanki yeniden acıyor gibi geliyor bana kenarında cıban gibi birşey çıktı yaşayan varmı üzerine oturmakta zorlanıyorum ayrıca üst taraflardada şişkinlik sonrası 3 tane daa cıbanım çıktı ne yapabilirim