Denizkus2021 ben hamilelikte kilo da aldım daha da devam ediyorum yarın pazartesi artık biraz dikkat etmeye çalışacağım malum pazartesi 😅 solgardan memnun musunuz ben laktamax,galaktago, humana, arifoğlu anne çayı falan kullanıyorum ve tatlı yiyorum gerçekten de tatlı yemek sütü çok artırıyor dedikleri doğru 😅🙏🏻 Ya inşallah geçecek bugünler de ben çok yorgunum yıkılmadım ama ayakta da değilim 😂bi şey sorucam uyku durumunuz nasıl? Benimki uyumuyor da. Bugün sabah 10 dan akşam 8 e yani 10 saatte toplam 3 saat uyudu 7 saat uyanıktı bu bebelerin şu an 16-17 saat uyuması gerekliymiş sanırım ve benim bebeğimin uyku hakkını kim çalıyorsa helal etmiyorum valla tükendim 😂😂😂