Markiust_ yani genelde herkes öyle olduğunu söylüyorlar. Gece beslenmesi son bulduğunda, uyanması da son bulurmuş ama bir süre yalpalar alışkanlık haline geldiği için kalkar meme arar mutlaka ama sonra alışıe ve deliksiz uyur bencede mantıken. Yine uyanır arada ama her gece uyanmaz bence😋