Glcn22 18 günlük bebeğim 2 gündür kabız ve çok ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım bu durum başına gelen var mı ne yaptınız bebeğinize 😞
ilahiyatci_Mom Glcn22 sadece anne sütüyle beslenen bebekte on güne kadar yapmaması normal demişti doktorumuz bize kaç kez öyle gittik ama sonuöta hep aynı cümleyi duyduk
Monaroka Glcn22 Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar yapmaması normal diye biliyorum. Gazdan dolayı ağlıyor olmasın