hayatbuiste Kızlar reglime 9 gun var. Kahverengi lekelenme oldu bugün. Gerisi gelmedi ama gelecek gibi. Hafif kahverengi olarak geliyor. Nedir bu durum acaba. Yaşayan oldu mu