tgcblge bir ay önce aynı şikayetleri atlattık bizde ateş yoktu ama kusma ve ishal vardı iki gece gidip serum taktırdım hiç bişey yemediği için susuz kalmasından korkup, enfeksiyon çıktı bizde antibiyotik kullandık 7 gün 4. Günde düzeldi ama ishali ve kusması. Bence beklemeden bi acile gidip kan aldırın illa altta yatan bişey vardır en kötü bir serum takarlar.