Eelcinn bence bebeğinize kundak yapın. O sarmalanma hissi onu rahatlatacaktır. Ben de ilk 1 ay çok zorlandım. Sonra kundak, emzik, sallama, beyaz gürültü ve yan yatırma 5 lisini uygulayarak rahatladım. Bu 5 teknik mahallenin en mutlu bebeği kitabında yazıyor. Bebeğiniz alışmaz deniyor ama malesef sonra da aynı şekilde uyumak istiyor. Şimdiden bir düzen oluşturursanız rahat edersiniz. Yoksa gittikçe zorlaşıyor. Yenidoğan dönemi bebeğin eennnn kolay uyuduğu dönem.