laliko35 Muhasebeciana aynen öyle çocuklarımız sağlıklı olsun da 🖤 sanırım sizde bursa dasınız diğer postlar da gördüm sizi
laliko35 Serapo yeni mi peki biz bugün 917 lira ödedik 3.aydayız 1.dozları yapıldı da sizde bursadasiniz gördüm diğer yorumlarınızı bizde hayat hastanesine gidiyoruz
Serapo laliko35 evet bursadayiz bizim 2 doz tabi fiyat artmıştır… dozu vurduracagiz doruk hastanesi biz .. bebeğin ne kadarlik
Atlas2113 laliko35 bende burdayım 3. Ayda rotavirus 253 liraya yaptılar. Menenjit içinde 550 TL dedi ama 6. Ayda yaptırmayı tercih ettm bn
laliko35 Woody sabah 10.30 da olduk aşı şuan iyiyiz allah a şükür doktor herhangi bir sıkıntı olmadığını söyledi