Benim kızımda da üfürüm varmış.çocuk doktorumuz ısrarla kalp Doktoru görsün dedi.çocuk kalp Doktoru bulmak mesele zaten.özele götürdük.baya uğraştı,•ilgilendi doktor.holter takıldı,eko ws yapıldı.şükür birşey çıkmadı ama tekrar görmek istedi.hop oturup hop kalktık.Allahım bebekleri korusun🙏🙏🙏size de geçmiş olsun umarım geçicidir🙏